مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-22حوادث

سیل در گیلان 2 کشته بر جای گذاشت


طی سیل در گیلان، بر اثر بی احتیاطی یک راکب موتور سوار در عبور از روی پل آبنما در زمانی که پل زیر آب بود در رودخانه سقوط کرد و مفقود شد که گروههای امدادی هنوز موفق به پیدا کردن وی نشدند.

- جی پلاس؛ مدیرکل بحران مدیریت استانداری گیلان از مرگ 2 نفر بر اثر بی احتیاطی در سیلاب روز پنجشنبه شهرستان های ماسال و صومعه سرا خبر داد.

امیر مرادی روز جمعه افزود: به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمانداری صومعه سرا، بر اثر بی احتیاطی یک راکب موتور سوار در عبور از روی پل آبنما در زمانی که پل زیر آب بود در رودخانه سقوط کرد و مفقود شد که گروههای امدادی هنوز موفق به پیدا کردن وی نشدند.

وی اضافه کرد: همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرمانداری ماسال روز گذشته زنی 70 ساله به دلایلی نامشخص داخل رودخانه افتاده است که تیم امدادی جنازه اش را پیدا کرده اند.

مدیرکل بحران مدیریت استانداری گیلان با اشاره به هشدار نارنجی صادر شده هواشناسی استان وپیش بینی بارندگی بین 100 تا 150 میلی متر گفت: بدنبال این هشدار هواشناسی اداره کل مدیریت بحران استان به فرمانداران و دستگاه های امدادی و خدماتی در مناطق پر خطر و درگیر سیل با بهره گیری از امکانات موجود شهرها و دستگاهها اعلام آماده باش داده بود .

مرادی گفت: البته حجم بارندگی طی مدت 48 ساعت از میزان پیش بینی شده هواشناسی فراتر رفت و به 270 میلی متر بارندگی در غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل در گیلان 2 کشته بر جای گذاشت

سیل در گیلان 2 کشته بر جای گذاشت