مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-22سياسي

امام جمعه جدید شهر اسلامیه معرفی شد


حجت الاسلام «حسین عرب» با حضور مسئول نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید شهراسلامیه معرفی شد.

- فردوس- حجت الاسلام حسین عرب با حضور مسئول نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید شهراسلامیه معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، مسئول نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پیش از ظهر جمعه در جلسه شورای اداری بخش اسلامیه روحانیت و مساجد را از مهمترین محورهای غنا بخشی به شبکه ائمه جمعه دانست و افزود: روحانیت در کنار مساجد به عنوان پایگاه های مردمی می تواند در این خصوص نقش مهمی ایفا کنند.

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب ظرفیت های دستگاهی مانند شورای فرهنگ عمومی که مدیریت آن با امام جمعه است را از دیگر پتانسیل های شبکه امامت جمعه برشمرد که چنانچه این ظرفیت های دستگاهی به ارکان فوق گره بخورد می تواند برنامه های فرهنگی بسیار خوب و اثرگذاری در جامعه تولید کند.

وی تاکید کرد: امروز همدلی ائمه جمعه شهرهای اطراف فردوس در کنار ظرفیت هایی که وجود دارد فضایی عالی برای پیشرفت درتمام زمینه ها فراهم کرده است.

ثبت برنامه های 94 درصد ائمه جمعه رضوانی نسب با بیان اینکه سالانه حدود 300 امام جمعه در سطح کشور جابجا می شوند، افزود: از زمان تصدی حجت الاسلام علی اکبری به عنوان ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جدید شهر اسلامیه معرفی شد

امام جمعه جدید شهر اسلامیه معرفی شد