مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-22حوادث

فوت سرهنگ پلیس راه خراسان رضوی در حین انجام وظیفه


رییس پلیس راه خراسان رضوی از تصادف و درگذشت سرهنگ دوم سهراب عارفخانی، نیروی پلیس راه استان در حین انجام وظیفه در تصادف شب گذشته در آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پلیس راه خراسان رضوی از تصادف و درگذشت سرهنگ دوم سهراب عارفخانی، نیروی پلیس راه استان در حین انجام وظیفه در تصادف شب گذشته در آزادراه شهید شوشتری خبر داد.

سرهنگ حسین میش مشت در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته در ساعت 23:30 دقیقه تصادفی در آزادراه شهید شوشتری در پنج کیلومتری شهر ملک آباد میان یک دستگاه کامیون و تریلی رخ می دهد که منجر به مجروح شدن دو نفر در این تصادف می شود.

وی افزود: سرهنگ دوم سهراب عارفخانی از پلیس راه به همراه خودروهای امدادی از جمله اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در صحنه حاضر می شود.

همچنین یک خودروی پلیس دیگر نیز برای جابه جایی و روان سازی آزادراه به صحنه تصادف اضافه می شود.

رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همزمان با انجام اقدامات در جریان این تصادف، در محور مخالف آزادراه، یعنی مسیر ملک آباد به مشهد وسایل نقلیه به دلیل تجمع خودروهای امدادی کنجکاو شده و توقف می کنند.

سهراب عارفخانی در حالی که لباس شبرنگ و چراغ لایتر پلیسی به همراه داشته، برای حرکت دادن خودروهای متوقف شده در حاشیه آزادراه به مسیر مخالف ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت سرهنگ پلیس راه خراسان رضوی در حین انجام وظیفه

فوت سرهنگ پلیس راه خراسان رضوی در حین انجام وظیفه