مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-22بين الملل

نماینده سازمان ملل: میانمار به سمت یک دولت شکست خورده حرکت می کند


نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور میانمار هشدار داد که این کشور در حال حاضر با درگیری مسلحانه داخلی روبرو است و اگر قدرت به شیوه دموکراتیک به مردم بازگردانده نشود، - نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور میانمار هشدار داد که این کشور در حال حاضر با "درگیری مسلحانه داخلی" روبرو است و اگر قدرت به شیوه دموکراتیک به مردم بازگردانده نشود، ما به سمت یک دولت شکست خورده خواهیم رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کریستین شرانر بورگنر، نماینده ویژه سازمان ملل در امور میانمار در یک کنفرانس خبری سازمان ملل متحد گفت که درگیری بین ارتش که در اول فوریه قدرت را به دست گرفت و غیرنظامیان و اقلیت های قومی در بسیاری از مناطق کشور در حال شدت گیری است.

شرانر بورگنر افزود: سرکوب ارتش منجر به کشته شدن بیش از 1180 نفر شده است.

ارتش از انواع تاکتیک ها از جمله آتش زدن روستاها و مناطق مسکونی، غارت اموال، دستگیری های دسته جمعی، شکنجه، اعدام زندانیان و خشونت جنسی علیه مردم غیر نظامی استفاده می کند.

ارتش در حال انجام عملیات پاکسازی در ایالت چین و چند ایالت دیگر است و درگیری ها در ایالت های کاچین و شان ادامه دارد؛ بنابراین ما در سراسر کشور شاهد خشونت گسترده ای هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده سازمان ملل: میانمار به سمت یک دولت شکست خورده حرکت می کند

نماینده سازمان ملل: میانمار به سمت یک دولت شکست خورده حرکت می کند