مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 00:352021-10-21ورزشي

عربستانی ها را باور کنید!


الهلال و النصر به عنوان دو نماینده پرقدرت عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کنار به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی مطرح، بازیکنان با کیفیت عربستانی را هم در تیم هایشان نگه داشته اند که این موضوع باعث قدرت این دو تیم و صعود به نیمه نهایی 4 دوره از 5 دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا شده است.

- الهلال و النصر به عنوان دو نماینده پرقدرت عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کنار به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی مطرح، بازیکنان با کیفیت عربستانی را هم در تیم هایشان نگه داشته اند که این موضوع باعث قدرت این دو تیم و صعود به نیمه نهایی 4 دوره از 5 دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رقبای سنتی ایرانی ها محسوب می شوند؛ موضوعی که در سال های اخیر بیشتر به چشم آمده است.

الهلال و النصر به عنوان طلایه داران تیم های عربستانی در چهار دوره از پنج دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا به مرحله نیمه نهایی (فینال غرب آسیا) صعود کرده اند.

آن یک دوره ای هم که صعود نکردند به فصل 2018، یعنی سال منتهی به جام جهانی برمی گردد که ملی پوشان عربستانی به تیم های اروپایی قرض داده شده بودند.

تصور این است که بازیکنان خارجی تیم های عربستانی (به خصوص الهلال و النصر) منجر به کسب نتایج درخشان این تیم ها شده اند اما نکته دیگری هم وجود دارد که ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستانی ها را باور کنید!

عربستانی ها را باور کنید!