مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 18:052021-10-21سياسي

علم الهدی: فعالیت های 2 ماه اخیر دولت آثار و برکات قابل توجهی داشته


اینکه برخی به دنبال تخطئه دولت هستند و می گویند چرا همه استانداران در این 2 ماه تعیین نشده اند، مورد قبول نیست چرا که این فرایند دارای حساسیت است.

- اینکه برخی به دنبال تخطئه دولت هستند و می گویند چرا همه استانداران در این 2 ماه تعیین نشده اند، مورد قبول نیست چرا که این فرایند دارای حساسیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فعالیتهای مجاهدانه دولت سیزدهم و کارگزاران نظام طی 2 ماه اخیر آثار و برکات قابل توجهی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ آیت الله سید احمد علم الهدی پنجشنبه شب در مراسم معرفی استاندار جدید خراسان رضوی افزود: این مجاهدات در این مدت برای امید بخشی به مردم موثر بوده است و البته مهره چینی همه کارگزاران نظام باید به سرعت صورت گیرد.

وی ادامه داد: اینکه برخی به دنبال تخطئه دولت هستند و می گویند چرا همه استانداران در این 2 ماه تعیین نشده اند، مورد قبول نیست چرا که این فرایند دارای حساسیت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب در جلسه تنفیذ حکم رییس جمهوری فرمودند رییس جمهوری هرچه زودتر اعضای کابینه را تعیین کند اما حضور دولت در استانها با تعیین استانداران تجلی پیدا می کند و این اقدام باید هرچه زودتر در جهت رفع مشکلات مردم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: فعالیت های 2 ماه اخیر دولت آثار و برکات قابل توجهی داشته

علم الهدی: فعالیت های 2 ماه اخیر دولت آثار و برکات قابل توجهی داشته