مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 17:352021-10-21سياسي

دانشجویان در بحث واکسیناسیون به روشنگری بپردازند/ تلاش برای حضوری شدن دانشگاه ها


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: یکی از موضوعاتی که در جامعه نیاز به تبیین دارد بحث واکسیناسیون است که دانشجویان با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات و دعوت از اشخاص نخبه در این زمینه به روشنگری بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در جمع اعضای جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع هیئات دانشجویی در روز است و دانشجویان باید در این امر پیشگام شوند و برای عموم مردم این موضوع را تبیین کنند که با توجه به زدن دو دوز واکسن فقط احتمال بیماری و تعداد روزهای بیماری و فوت بر اثر این ویروس کاهش می یابد.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه اعتماد مردم باید به سیستم بهداشتی و درمانی بیشتر باشد،  تصریح کرد: ما از جهات شرعی برای جلوگیری از انتشار ویروس مسئولیت داریم.

شیراوژن تاکید کرد: در باره بحث بازشدن دانشگاه ها از 15 آبانماه نمی توان قطعی صحبت کرد و نمی توان گفت که پیک جدید شروع می شود ولی با توجه به سهل انگاری برخی از مردم شاید پیک بعدی در راه باشد.

وی در باره سوالی در باره خوابگاه های دانشجویی هم تاکید کرد: به دلیل فاصله گذاری شاید ظرفیت خوابگاه ها کم شود ولی سعی می شود با تدابیری خوابگاه به همه دانشجویان برسد و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در بحث واکسیناسیون به روشنگری بپردازند/ تلاش برای حضوری شدن دانشگاه ها

دانشجویان در بحث واکسیناسیون به روشنگری بپردازند/ تلاش برای حضوری شدن دانشگاه ها