مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-21سياسي

صنایع دستی اردبیل ظرفیت صادرات و برندسازی را دارد


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: صنایع دستی استان اردبیل ظرفیت صادرات و برندسازی را دارد و در این زمینه از هنرمندان و تولیدکنندگان پشتیبانی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزت الله ضرغامی در هشتمین سفر استانی هیئت دولت به استان اردبیل عصر پنجشنبه در جریان بازدید از غرفه های صنایع دستی در اردبیل اظهار کرد: هنر صنعت اصیل استان اردبیل از اصالت و شهرت تام برخوردار است به گونه ای که از 14 شهر صنایع دستی ثبت جهانی دو شهر در این استان واقع شده است.

وی شهرت و آوازه صنایع دستی همچون گلیم، جاجیم و ورنی را از برجستگی های استان اردبیل بیان کرد و گفت: با حمایت و پشتیبانی های همه جانبه تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت صادرات در این بخش شکل گرفته و با برند محصولات این استان به همه نقاط کشور صنایع دستی ارسال شود.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: بخش عظیمی از شاغلان و فعالان حوزه صنایع دستی را بانوان تشکیل می دهند که در استان اردبیل نیز در اغلب روستاها و مناطق محروم تولیدات صنایع دستی به همت بانوان غیرتمند انجام می شود.

ضرغامی تنوع صادرات دستی را در سطح کشور و استان اردبیل یادآور شد و افزود: از 370 رشته صنایع دستی فعال در کشور بخش عظیمی در این استان تولید می شود و ما تاکیدمان بر تقویت تولیدات اصیل در این حوزه است تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی اردبیل ظرفیت صادرات و برندسازی را دارد

صنایع دستی اردبیل ظرفیت صادرات و برندسازی را دارد