مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-21سياسي

آغاز بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا از امروز خبر داد و گفت: این کار باید به فوریت به اتمام برسد.

- ایسنا/خوزستان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آغاز بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا از امروز خبر داد و گفت: این کار باید به فوریت به اتمام برسد.

اکبر نیکزاد امروز 29 مهرماه در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده سرشط اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از دقایق ابتدایی زلزله در منطقه اندیکا همه مسئولان به فوریت وارد عمل شدند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز سریعا وارد عمل شد و در منطقه حضور پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در روزهای ابتدایی زلزله، بنیاد مسکن در مناطق زلزله زده اندیکا بحث تشکیل پرونده و ارزیابی خسارات را انجام داد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به دستور رییس جمهور برای بازسازی فوری مناطق زلزله زده اندیکا، گفت: براساس این دستور بنیاد مسکن وارد عمل شده است.

در این زمینه حدود 3 هزار واحد آسیب دیده از زلزله داریم که یک هزار واحد باید تخریب و نوسازی شود و 2 هزار واحد دیگر نیز باید تعمیر شود.

نیکزاد عنوان کرد: بنیاد مسکن کشور و همچنین مسئولان استانی بنیاد مسکن در این منطقه حضور دارند و خوشبختانه بحث تشکیل پرونده واحدهای آسیب دیده از زلزله نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا

آغاز بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا