مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-21سياسي

اولویت دیوان محاسبات پیشگیری باشد نه مچ گیری


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات در وظایف نظارتی خود، بر پیشگیری از ارتکاب جرم متمرکز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید دیوان محاسبات استان فارس با تقدیر از زحمات مدیرکل سابق این سازمان اظهار داشت: فلسفه این  جابجایی ها ایجاد تغییر و تحولات رو به جلو در یک سازمان است.

او با بیان اینکه دیوان محاسبات یکی از ارکان مهم مجلس شورای اسلامی است، افزود: این رکن برای همکاری، راه گشایی و ایجاد یک بستر قانونی برای پیشرفت کشور به عنوان مهم ترین رکن دیده می شود.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه نظارت بر اجرای دقیق و صحیح قانون بر عهده دیوان است، انتظار مجلس نیز از دیوان نظارت جدی در این حوزه است.

او با بیان اینکه امر مهم پیشگیری و پرهیز از مچ گیری را باید دیوان مد نظر قرار دهد، افزود:  پیشگیری به مراتب بهتر از مچ گیری است پس نباید اجازه داد مسیری غلط شکل بگیرد و بعد محبور به مچ گیری شد.

عزیزی توجه ویژه به امر مهم سرمایه گذاری از سوی دیوان را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به بودجه کشور که بخش اعظم آن به حقوق و دستمزد اختصاص دارد، نمی توان به بودجه دولتی در تکمیل پروژه ها و توسعه کشور تکیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دیوان محاسبات پیشگیری باشد نه مچ گیری

اولویت دیوان محاسبات پیشگیری باشد نه مچ گیری