مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-21بين الملل

منابع ترکیه ای: جاسوسان موساد در ترکیه بازداشت شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه های ترکیه ای، صبح امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند سازمان اطلاعات این کشور اعضای یک گروه وابسته به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را دستگیر کرده است.

- منابع ترکیه ای گزارش دادند که سازمان اطلاعات این کشور توانسته پس از رصد تحرکات گروهی وابسته به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی، تمام اعضای آن را دستگیر کند و اطلاعات مهمی به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، رسانه های ترکیه ای، صبح امروز (پنجشنبه)، گزارش دادند سازمان اطلاعات این کشور اعضای یک گروه وابسته به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را دستگیر کرده است.

روزنامه صاباح در این خصوص گزارش داد که گروه یادشده متشکل از پانزده نفر بوده و در کشور ترکیه اقدام به جاسوسی می کرده است.

بر اساس این گزارش، در این عملیات سری که به مدت یک سال به طول انجامیده، شبکه موساد در خاک ترکیه منهدم شده است.

صاباح در ادامه اضافه کرد که هدف این گروه صهیونیستی جمع آوری اطلاعات از شهروندان ترکیه ای، دانشجویان خارجی و افراد مقیم در ترکیه و جاسوسی از آن ها بوده است.

طبق این گزارش، افراد یادشده به گروه هایی سه نفره تقسیم شده بودند که سازمان اطلاعات ترکیه تمام این پانزده نفر را پس از پایش تحرکات در عملیاتی سری در تاریخ هفتم ماه اکتبر دستگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع ترکیه ای: جاسوسان موساد در ترکیه بازداشت شدند

منابع ترکیه ای: جاسوسان موساد در ترکیه بازداشت شدند