مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-21بين الملل

بلینکن در کلمبیا: پاسخگویی به نقض های حقوق بشر امری حیاتی و ضروری است


وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر به کلمبیا تاکید کرد، مسؤولیت پذیری و پاسخگویی به نقض های حقوق بشری صورت گرفته در جریان درگیری های چند دهه کلمبیا و اعتراضات ضد دولتی اخیر در این کشور برای جلوگیری از نقض های آتی امری حیاتی و ضروری است.

- وزیر امور خارجه آمریکا در جریان سفر به کلمبیا تاکید کرد، مسؤولیت پذیری و پاسخگویی به نقض های حقوق بشری صورت گرفته در جریان درگیری های چند دهه کلمبیا و اعتراضات ضد دولتی اخیر در این کشور برای جلوگیری از نقض های آتی امری حیاتی و ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه در آستانه مذاکرات با مقامات منطقه ای برای گفت وگو درباره موضوع مهاجرت به آمریکا، با ایوان دوکو، رییس جمهوری کلمبیا دیدار کرد.

بلینکن گفت: مسؤولیت پذیری و پاسخگویی برای نقض های شدید حقوق بشری که در جریان درگیری های کلمبیا صورت گرفته، مسؤولیت پذیری و پاسخگویی برای هرگونه بدرفتاری که در واکنش به اعتراضات اوایل سال جاری میلادی صورت گرفته و بدون شک مسؤولیت پذیری و پاسخگویی در برابر عاملان حملات به مدافعان حقوق بشر، روزنامه نگاران و دیگر رهبران جامعه مدنی بسیار حیاتی و ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن در کلمبیا: پاسخگویی به نقض های حقوق بشر امری حیاتی و ضروری است

بلینکن در کلمبیا: پاسخگویی به نقض های حقوق بشر امری حیاتی و ضروری است