مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-21سياسي

ادامه بحث ها درباره حکیمی و مکتب تفکیک و یک انتصاب اندیشه ای


در هفته گذشته نشست های بسیار و متفاوتی با موضوع آرای علامه حکیمی برگزار و موسی نجفی هم سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو زنده شدن شهر، موسسات و نهادهای علمی دوباره جان دوباره ای گرفتند و برگزاری نشست ها دوباره از سر گرفته شد.

در هفته گذشته نشست های بسیار زیادی با موضوعات مختلف و متنوعی در حوزه اندیشه برگزار شد اما در صدر این نشست ها، نشست هایی با موضوع اندیشه های مرحوم حکیمی بود.

با گذشت حدود بیش از چهل روز از درگذشت این علامه همچنان حرف و حدیث درباره وی ادامه دارد و نشست های مختلف و بعضاً تکراری با محوریت اندیشه های وی برگزار می شود که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

رضا غلامی: مکتب تفکیک بستر فکری رویش انجمن حجتیه است یکی از مهمترین نشست هایی که از ابتدای درگذشت مرحوم حکیمی تاکنون برگزارشده سمینار ملی علامه محمدرضا حکیمی در آیینه آثارش بود که در این نشست افراد سرشناسی حضور داشتند و نظرات بسیار جالب توجهی درباره نظریات حکیمی بیان کردند.

به عنوان نمونه حجت الاسلام رضا غلامی که از همان ابتدای درگذشت حکیمی نظرات مخالفش با حکیمی بسیار بحث برانگیز شد در این نشست مکتب تفکیک را بستر فکری رویش انجمن حجتیه دانست و گفت: مکتب تفکیک در باب جامعه سازی شعار سر می دهد ولی ایده ای برای جامعه پردازی آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بحث ها درباره حکیمی و مکتب تفکیک و یک انتصاب اندیشه ای

ادامه بحث ها درباره حکیمی و مکتب تفکیک و یک انتصاب اندیشه ای