مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-21پزشكي

بهره برداری از بیمارستان 272 تختخوابی تربت حیدریه با حضور وزیر بهداشت


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز بیمارستان 272 تخت خوابی آموزشی درمانی امام حسین(ع) تربت حیدریه را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در چهارمین سفر خود به خراسان رضوی، صبح امروز  بیمارستان 272 تخت خوابی آموزشی درمانی امام حسین(ع) تربت حیدریه را افتتاح  کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهارکرد: بیمارستان 272 تخت خوابی آموزشی درمانی امام حسین(ع) تربت حیدریه که در کیلومتر 5 محور تربت حیدریه به مشهد واقع شده، در زمینی به مساحت 60هزار و 585 مترمربع و اعتباری بالغ بر 2هزار و 500 میلیارد ریال، تکمیل، تجهیز و احداث شده است.

حسین ابراهیمی پور گفت :این بیمارستان شامل 6 طبقه، 14 بخش و بیش از 10 واحد پشتیبان است که با بهره برداری از آن، خدمات درمانی به جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر در منطقه جنوب خراسان رضوی ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد:کلنگ زنی بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین(ع) تربت حیدریه در سال 1388 انجام و عملیات ساختمانی آن از سال 1389 آغاز شده بود که در بیست ونهمین روز از مهرماه 1400 با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان 272 تختخوابی تربت حیدریه با حضور وزیر بهداشت

بهره برداری از بیمارستان 272 تختخوابی تربت حیدریه با حضور وزیر بهداشت