مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 20:152021-10-20حوادث

گذشت مادر از قصاص فرزند


مرد جوان که برادرش را به قتل رسانده و متواری شده بود، در حالی دستگیر شد که مادرش به عنوان تنها ولی دم از قصاص او گذشت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، ظهر هفتمین روز شهریور امسال مأموران کلانتری 159 بی سیم در تماس با بازپرس مصطفی واحدی از وقوع جنایتی در یک خانه قدیمی اطراف میدان خراسان خبر دادند.

نخستین بررسی های تیم تحقیق نشان می داد جنایت در حیاط خانه ای دو طبقه رخ داده و پسر بزرگ خانواده به نام شاهین از سوی برادر کوچکش شهریار و با ضربه کارد به قتل رسیده است.

در تحقیقات اولیه خواهر مقتول به بازپرس کشیک قتل پایتخت گفت: من 5 برادر دارم و همراه مادرم در این خانه قدیمی و دو طبقه زندگی می کنیم.

من و برادرم شهریار که کوچک ترین فرزند خانواده است هر کدام در یکی از اتاق های طبقه اول زندگی می کردیم و مادرم و سه برادر دیگرم در طبقه دوم ساکن بودند.

شاهین برادر بزرگم که به قتل رسیده است گاهی برای آشپزی به آشپزخانه ای که در گوشه حیاط است می آمد اما شهریار همیشه به او اعتراض می کرد.

امروز هم وقتی شاهین به آشپزخانه رفت همین مسأله دوباره باعث دعوا و درگیری بین آنها شد.

وقتی صدای درگیری را شنیدم از اتاق خارج شدم که دیدم شهریار با عصبانیت چاقویی را از داخل اتاقش برداشت و از پنجره به داخل حیاط پرید و به شاهین ضربه ای زد و بعد هم از خانه متواری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت مادر از قصاص فرزند

گذشت مادر از قصاص فرزند