مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-20اقتصادي

زمان صدور پروانه ساخت کاهش یابد


رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و در احداث مسکن کمک کنیم گفت: طرح جامع شهری را باید به سرانجام برسانیم و ورودی های شهر را سامان دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمود مسگریان امشب در جمع اعضای انجمن فرهنگی ثارالله با بیان اینکه این انجمن بر اساس احساس تکلیف شرعی و دینی تشکیل شده است اظهار کرد: یکی از برکات فعالیت این مجموعه افزایش سرمایه های اجتماعی است و هرچه این گونه تعاملات افزایش یابد شاهد اتفاقات و رویدادهای پیش رو هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شورای شهر تلفیقی از جوانان و باتجربه هاست و این مهم باعث افزایش امید شده است افزود: همه عزیزان تمام وقت خود را برای حل مشکلات و برنامه ریزی برای توسعه شهر صرف کردند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهروندان هر روز به شورا مراجعه می کنند و بسیاری از این مراجعات به مشکلات کهنه ای در گذشته بازمی گردد تصریح کرد: نخستین مسئولیت شورا در انتخاب شهردار به ثمر نشست و موفق شدند با اجماع شهردار را انتخاب کنند و شهردار هم با حرکت جهادی به دنبال تحقق این اهداف هستند.

وی با بیان اینکه باید زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و در احداث مسکن کمک های خود را داشته باشیم ادامه داد: طرح جامع را باید به سرانجام برسانیم و ورودی های شهر که تنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان صدور پروانه ساخت کاهش یابد

زمان صدور پروانه ساخت کاهش یابد