مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-20سياسي

برزیل؛ گزارش کنگره از عملکرد کرونایی رییس جمهور/ اتهام: جنایت علیه بشریت


این کمیته در باره تاخیر بولسونارو در خرید واکسن، سخنرانی های ضد قرنطینه، تعطیلات کرونایی و سخنان وی در کوچک شماردن همه گیری تحقیق کرده است.

- برزیل؛ گزارش کنگره از عملکرد کرونایی رییس جمهور/ اتهام: جنایت علیه بشریت این کمیته در باره تاخیر بولسونارو در خرید واکسن، سخنرانی های ضد قرنطینه، تعطیلات کرونایی و سخنان وی در کوچک شماردن همه گیری تحقیق کرده است.

کمیته کنگره برزیل با ارائه گزارشی خواستار متهم کردن ژاییر بولسونارو به جنایت علیه بشریت و حقه بازی در مدیریت یحران کرونا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از اسکای نیوز نوشت: در پیش نویس این گزارش تحقیقاتی مفصل آمده است که بولسونارو به دلیل اشتباهات خود منجر به مرگ حداقل 95 هزار بیمار مبتلا به کووید شده است.

تهیه کنندگان این گزارش خواستار محاکمه رییس دولت هستند.

این کمیته پس از شش ماه جلسات پرحادثه، به گفت و گو با شاهدان عینی، مدیران بیمارستان ها، کادر درمان و وزرا پرداخته و در یک افشاگری اعلام کرد استفاده از داروهای ادعایی دولت روی خوکچه های هندی بی اثر بوده اند.

این کمیته مشتاقانه منتظر ارائه جزییات بیشتر است.

ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل به دلیل بد اداره کردن بحران کرونا از سوی کمیته ویژه کنگره برزیل متهم به کشتار در این کشور شده است/ عکس: خبرگزاری فرانسه رن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برزیل؛ گزارش کنگره از عملکرد کرونایی رییس جمهور/ اتهام: جنایت علیه بشریت

برزیل؛ گزارش کنگره از عملکرد کرونایی رییس جمهور/ اتهام: جنایت علیه بشریت