مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-20سياسي

قرآن نیامده تا بهشت موعود برای ما بسازد آمده که دنیا را بهشت کند


قرآن نیامده تا بهشت موعودی را برای ما فراهم کند؛ بلکه آمده همین دنیا را به بهشت تبدیل کند و اگر به آموزه های قرآن توجه نکنیم، - همین جهان به جهنم ما تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست علمی نگاهی متفاوت به قرآن کریم با سخنرانی سید مجتبی حسینی، دمحسن اسماعیلی و محسن چینی فروشان، شامگاه سه شنبه برگزار و طی آن از کتاب درآمدی بر قرآن پژوهی ، اثر تازه سید مجتبی حسینی رونمایی شد.

در این نشست که همزمان با ایام ولادت خاتم انبیا (ص) به همت انجمن اندیشه و قلم با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برپا شد، ابتدا چینی فروشان مدیر دفتر نشر فرهنگ اسلامی، با اشاره به ویژگیهای فکری مهندس مجتبی حسینی که برمحوریت قرآن تمرکز دارد، این کتاب را نخستین گام در تدوین این رویکرد و ارائه آن به اندیشمندان و علاقمندان به قرآن دانست و افزود: اگر این نگاه جذابیت و روانی زیادی برای مخاطبان و علاقمندان دارد، حاصل سالهای طولانی زحمات استاد در قرآن پژوهی و تامل در محضر قرآن کریم است.

محسن اسماعیلی در سخنان خود ضمن گرامیداشت ایام ولادت رسول اکرم(ص)، گفت: یکی از نکات مهم در نگاه قرآن، پرهیز از تبدیل دلدادگی به وادادگی در برابر اشخاص و اولویت پیام بر پیامبر است؛ به نحوی که حتی در مورد شخص حضرت محمد(ص) هم که بالاترین شخصیت در جهان خلقت از نگاه قرآن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن نیامده تا بهشت موعود برای ما بسازد آمده که دنیا را بهشت کند

قرآن نیامده تا بهشت موعود برای ما بسازد آمده که دنیا را بهشت کند