مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-20اجتماعي

کاهش 95 درصدی دریافت نذورات از ضریح امامزادگان در استان اصفهان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ورودی نذورات مردمی در ضریح های مطهر برای انجام امور عمرانی در بقاع متبرکه در سال گذشته کاهش داشته، - ایسنا/اصفهان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ورودی نذورات مردمی در ضریح های مطهر برای انجام امور عمرانی در بقاع متبرکه در سال گذشته کاهش داشته، اما مردم از راه های دیگری مشارکت کرده اند و از این جهت دچار خلأ نشده ایم.

حجت الاسلام محمدحسین بلک در نشستی با خبرنگاران که امروز (چهارشنبه_28مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: دریافت نذورات از ضریح متبرک برای انجام امور عمرانی در سال گذشته 95 درصد کاهش داشته که به دلیل محدودیت حضور زائران در این اماکن متبرکه بود، اما مجموع درآمد ما از این اماکن از طریق راه های دیگر رشد داشت.

وی با تاکید بر اینکه کار تعطیل شده عمرانی در بقاع و اماکن متبرکه به دلیل کاهش نذورات مردمی نداشتیم، گفت: نزدیک به 40 میلیارد تومان هزینه های عمرانی ما از سال گذشته تاکنون بوده که شبیه سال های گذشته است و نزدیک به 35 میلیارد تومان نیز کمک های مستقیم مردم بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه مناطقی از سالیان گذشته دارای وقف نامه بوده اند که با توسعه شهرها در این موقوفات ساخت و سازهایی انجام شده، تصریح کرد: درخصوص این موقوفات در مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 95 درصدی دریافت نذورات از ضریح امامزادگان در استان اصفهان

کاهش 95 درصدی دریافت نذورات از ضریح امامزادگان در استان اصفهان