مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-20سياسي

حقایق اسلام بدون توسل به منابع شیعیان به درستی بیان نمی شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در حال حاضر مقصر تفکرات غلطی که برخی از برادران اهل سنت نسبت به شیعیان دارند، علمایی هستند که حقایق اسلام را بدون توسل به منابع شیعیان بیان کرده اند.

- ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: در حال حاضر مقصر تفکرات غلطی که برخی از برادران اهل سنت نسبت به شیعیان دارند، علمایی هستند که حقایق اسلام را بدون توسل به منابع شیعیان بیان کرده اند.

آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، امروز (چهارشنبه- 28 مهرماه) در گردهمایی مسئولان و مدیران اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان اظهار کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی است که شیعه و سنی در کنار یکدیگر برادرانه مسائل مختلف اسلام را بررسی کنند و به یکدیگر بیشتر نزدیک شوند.

موضوع وحدت بحثی عقلانی و دینی است زیرا قرآن بر حفظ وحدت و عدم تفرقه اشاره کرده و خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) تاکید کرده که اهل کتاب نسبت به مشترکات خود با یکدیگر وحدت داشته باشند.

وی افزود: در جامعه اسلامی، جمعی از دشمنان اسلام به دنبال تفرقه بین مسلمانان بودند و تنها گروهی از مسلمانان که به مقابله با دشمنان اسلام پرداختند شیعیان بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایق اسلام بدون توسل به منابع شیعیان به درستی بیان نمی شود

حقایق اسلام بدون توسل به منابع شیعیان به درستی بیان نمی شود