مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-20اجتماعي

خانواده ها مهارت های زندگی را به فرزندانشان آموزش دهند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: خانواده پیش از ورود فرزندانشان به مدارس باید به آنها مهارت های زندگی را آموزش دهند.

  - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: خانواده پیش از ورود فرزندانشان به مدارس باید به آنها مهارت های زندگی را آموزش دهند.

  مجید یزدان پناه در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که امروز(28 مهر) در دبستان هیات امنایی تعاون کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به تاثیر گذاری انجمن های اولیا و مربیان در حوزه آموزش، اظهار کرد: هرچند که این انجمن ها تا پیش از این هم در حوزه آموزش تاثیر داشتند، اما در این ایام کرونایی بیش از هر دوره دیگری تاثیرگذاری آنها محسوس خواهد بود.

وی افزود: پس از اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه بخشی از دانش آموزان می توانند آموزش های حضوری را با رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند، در اولین گام تشکیل شورای مدرسه را در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مادران دانش آموزان نقش پررنگی در جلسات انجمن اولیان و مربیان دارند، گفت: متاسفانه طی تمام سالهایی که این جلسات را برگزار کرده ایم، تنها حدود پنج تا 10 از پدران دانش آموزان حضور داشته اند و بیشتر بار اصلی بر دوش مادران آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها مهارت های زندگی را به فرزندانشان آموزش دهند

خانواده ها مهارت های زندگی را به فرزندانشان آموزش دهند