مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-20پزشكي

شروع مجدد فعالیت مجتمع های پذیرایی در هرمزگان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: با توجه به تغییر رنگ شرایط کرونایی و بر اساس ابلاغ ستاد کرونای استان، مجتمع های پذیرایی (تالارها) می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: با توجه به تغییر رنگ شرایط کرونایی و بر اساس ابلاغ ستاد کرونای استان، مجتمع های پذیرایی (تالارها) می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

سهراب بناوند صبح امروز (28 مهرماه) بابیان این مطلب گفت: بر همین اساس در نشستی با حضور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نماینده بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و رییس انجمن واحدهای پذیرایی و اقامتی و جمعی از مدیران مجتمع های پذیرایی دستورالعمل ها، ضوابط و مقررات شروع فعالیت مجدد تالارها بررسی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان بیان کرد: صدور مجوز فعالیت مجدد تالارها مشروط بر رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل ها است.

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل فعالیت مجتمع های پذیرایی مقرر شد فعالیت تالارها در فضای باز با در نظر گرفتن فاصله 2 متر برای هر میز و حداکثر با یک چهارم ظرفیت فعالیت از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مجدد فعالیت مجتمع های پذیرایی در هرمزگان

شروع مجدد فعالیت مجتمع های پذیرایی در هرمزگان