مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-20سياسي

شهرداری فردیس پرونده های شهرک شهید رستمی را گرو نگه داشته است


رییس شورای شهر مشکین دشت با انتقاد از توقف مصوبه هیئت وزیران برای الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت، گفت: حدود 10 هزار نفر در این منطقه زندگی می کنند و با توقف هشت ساله مصوبه هیئت وزیران برای الحاق، - ایسنا/البرز رییس شورای شهر مشکین دشت با انتقاد از توقف مصوبه هیئت وزیران برای الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت، گفت: حدود 10 هزار نفر در این منطقه زندگی می کنند و با توقف هشت ساله مصوبه هیئت وزیران برای الحاق، با مشکل مواجه شده اند.

شهرداری فردیس فقط پرونده ها را گرو نگه داشته و قادر به ارائه خدمات هم نیست و خدماتی هم اگر ارائه می شود با احتیاط و به صورت کجدار و مریز صورت می گیرد.

داوود اسدپناه در گفت و گو با ایسنا، درباره بحث الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت، گفت: از سال 92 مصوبه هیئت وزیران برای این الحاق وجود دارد اما به دلیل ابلاغ نشدن از سوی استانداری، الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت انجام نشده است.

اسدپناه در واکنش به توضیح فرماندار فردیس مبنی بر اینکه الحاق شهرک شهید رستمی با نامه معاون سیاسی وزیر کشور فعلاً متوقف شده است هم گفت: با توجه به اینکه موضوع از سوی هیئت وزیران مصوب شده است تنها مرجعی که می تواند آن را متوقف کند هم هیئت وزیران است و حتی وزیر هم قادر به متوقف کردن آن نیست و نمی توان با استناد به نامه معاون وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری فردیس پرونده های شهرک شهید رستمی را گرو نگه داشته است

شهرداری فردیس پرونده های شهرک شهید رستمی را گرو نگه داشته است