مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-20ورزشي

رضایی: تلاش، کسب بهترین نتنیجه در المپیک ناشنوایان است


رییس انجمن کشتی ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در المپیک برزیل در آذرماه خبر داد و گفت: - رییس انجمن کشتی ناشنوایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در المپیک برزیل در آذرماه خبر داد و گفت: تلاش کسب بهترین نتیجه در المپیک ناشنوایان است.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور شناسایی نفرات برتر در کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در مسابقات المپیک برزیل، قرار است مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان هفته اول آذرماه برگزار شود و پس از مشخص شدن نفرات برتر، اردوی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی از اواخر آذر برگزار خواهد شد تا تیم های خود را برای مسابقات المپیک آماده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان کافی برای آماده سازی تیم های کشتی آزاد و فرنگی برای شرکت در المپیک دارید یا خیر؟ افزود: با توجه به این که مسابقات المپیک اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، زمان کافی برای آماده سازی تیم ها وجود دارد و نگران نیستیم.

رییس انجمن کشتی ناشنوایان پیرامون این پرسش که آیا کشتی گیرانی که در مسابقات جهانی ترکیه به مدال دست پیدا کرده اند نیز در انتخابی باید شرکت کنند، خاطرنشان کرد: هر کشتی گیری که بخواهد ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: تلاش، کسب بهترین نتنیجه در المپیک ناشنوایان است

رضایی: تلاش، کسب بهترین نتنیجه در المپیک ناشنوایان است