مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-20پزشكي

سوگواره کرونایی؛ پیامد تجمعات زیانبار و غیرضروری


زمانی که بیماری کرونا در کشورهای جهان و بالتبع آن در ایران شیوع پیدا کرد، به علت ناشناخته بودن آن تقریبا زمان پایان این اپیدمی قابل پیش بینی نبود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری زمانی که بیماری کرونا در کشورهای جهان و بالتبع آن در ایران شیوع پیدا کرد، به علت ناشناخته بودن آن تقریبا زمان پایان این اپیدمی قابل پیش بینی نبود، اکثر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان واکسیناسیون عمومی را تنها راه حل برای گذر از پاندمی کرونا و بازگشت به زندگی عادی می دانند، اما تا پایان واکسیناسیون هرگونه تجمع زنگ خطری برای افزایش شیوع بیماری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماه های متمادی از شیوع بیماری کرونا می گذرد و در این مدت زندگی افراد جامعه دچار تغییر و تحولات فراوان شده است، باتوجه به وضع محدودیت های کرونایی فعالیت مشاغل بسیاری تحت تاثیر قرار گرفت، برگزاری دورهمی های خانوادگی، دید و بازدیدهای نوروزی، جشن ها، مسافرت های و .

در این دوران کمرنگ شد، تقریبا می توان گفت سبک زندگی افراد در این ایام دچار یک تحول شد و در حال حاضر نیز نمی دانیم زمان دقیق پایان پاندمی کرونا چه زمانی است؟ در روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا، باتوجه به نگرانی مردم و اعمال محدودیت های کرونایی مانند ممنوعیت برگزاری تجمعات، جشن های عزا و عروسی و همچنین تعطیلی تالارها بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره کرونایی؛ پیامد تجمعات زیانبار و غیرضروری

سوگواره کرونایی؛ پیامد تجمعات زیانبار و غیرضروری