مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-20سياسي

تعیین تکلیف برخی از طرح های گردشگری خاتم


در نشست مدیر کل میراث فرهنگی با فرماندار و رییس شورای شهر شهرستان خاتم پیرامون ساماندهی برخی از طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری این شهرستان تصمیماتی اخذ شد.

- فرماندار خاتم در دیدار با مدیر کل میراث یزد خواستار شد؛ تعیین تکلیف برخی از طرح های گردشگری خاتم ایسنا/یزد در نشست مدیر کل میراث فرهنگی با فرماندار و رییس شورای شهر شهرستان خاتم پیرامون ساماندهی برخی از طرح های نیمه تمام حوزه گردشگری این شهرستان تصمیماتی اخذ شد.

جواد میربهبودی فرماندار خاتم در این نشست که روز سه شنبه در اداره کل میراث فرهنگی یزد برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های این شهرستان در حوزه گردشگری اظهار کرد: خاتم یکی از شهرستان های با ظرفیت یزد در حوزه گردشگری است و دارای آثاری مانند قلعه ملکی و مراکز تفریحی متعددی است که می تواند از این ظرفیت ها در راستای کمک به ایجاد اشتغال و در مسیر توزیع متوازن عدالت در استان استفاده شود.

وی با تاکید بر این که در سنوات اخیر زیرساخت های گردشگری در خاتم نیز همزمان با توسعه سایر بخش ها رشد کرده اند، گفت: امروز خاتم می تواند در حوزه گردشگری نیز خود را نشان دهد که البته این مسئله مستلزم اهتمام مرکز استان و کمک به تقویت این ظرفیت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف برخی از طرح های گردشگری خاتم

تعیین تکلیف برخی از طرح های گردشگری خاتم