مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-19سياسي

بازدید نماینده ولی فقیه چهارمحال وبختیاری از مناطق زلزله زده کوهرنگ


نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در سفر به شهرستان کوهرنگ از روستاهای زلزله زده حسین آباد، میاندوهان علیا، محمودآباد، کچوز، تیک و هوشوت بازید کرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری در سفر به شهرستان کوهرنگ از روستاهای زلزله زده حسین آباد، میاندوهان علیا، محمودآباد، کچوز، تیک و هوشوت بازید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 27 مهرماه در حاشیه سفر به روستاهای زلزله زده شهرستان کوهرنگ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با گذشت حدود دو هفته از وقوع زلزله 5.

7 ریشتری شهرستان کوهرنگ و حضور مسئولان بخش های مختلف در منطقه و احصای مشکلات، مردم هم چنان با مشکلات عدیده مواجه هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: مسئولان در بازدید از مناطق زلزله زده در کوهرنگ گزارشاتی را ارائه و تصمیمات و تمهیداتی را در این راستا اتخاذ کرده اند، اما آنچه امروز مشاهده شده حاکی از آن است که تا کنون جز نصب چادر و کمک های معیشتی، اقدامی عملیاتی و جدی در راستای رفع مشکلات مردم در زمینه سرپناه صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه در کمک رسانی به مناطق حادثه دیده باید تعادل وجود داشته باشد، تصریح کرد: حضور مسئولان در مناطق زلزله زده و بازدید از این مناطق با عدالت برخورد شود و همه نقاط مورد توجه قرار گیرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ولی فقیه چهارمحال وبختیاری از مناطق زلزله زده کوهرنگ

بازدید نماینده ولی فقیه چهارمحال وبختیاری از مناطق زلزله زده کوهرنگ