مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-19سياسي

پاسخ وزارت کشور به میرسلیم


قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس گفت: قانون فصل الخطاب است و از نماینده تهران درخواست دارم با مراجعه به قانون، از فضاسازی های منفی علیه مجموعه وزارت کشور اجتناب کند.

- قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس گفت: قانون فصل الخطاب است و از نماینده تهران درخواست دارم با مراجعه به قانون، از فضاسازی های منفی علیه مجموعه وزارت کشور اجتناب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد کولیوند با اشاره به انتشار متن منسوب مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با یکی از رسانه ها که در آن متن ادعا شده است؛ وزارت کشور با توجه به اینکه مجری انتخابات بوده، نباید اجازه می داد تعدادی از افراد وارد شورا شوند؛ گفت: در طول فرایند انتخابات، وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور کلیه مصوبات قانونی، مکاتبات مراجع قانونی و دستورالعمل های انتخابات را به دقت رعایت کرده است و از جمله؛ دستورالعمل ها و مکاتبات هیئت مرکزی نظارت به صورت قانونی اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: بر اساس مصوبه شورای امنیت کشور، ستاد انتخابات کشور، استان به استان، با دقت و مورد به مورد، تصمیمات اخذ شده از سوی هیات مرکزی نظارت مجلس شورای اسلامی را در چارچوب ترتیبات قانونی اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزارت کشور به میرسلیم

پاسخ وزارت کشور به میرسلیم