مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-19سياسي

وحدت اسلامی در گرو یکی شدن دل ها است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: اگر امروز به دنبال وحدت هستیم باید تلاش کنیم رحمت، مودت، و دوستی در بین مردم جامعه برقرار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، آیت الله مصطفی محامی ظهر امروز در همایش محوری هفته وحدت که در محل تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: خداوند در قرآن کریم امت اسلامی را امت واحد خوانده و هشدار داده که دچار اختلاف نشوید زیرا که اختلاف شوکت و قدرت شما را از بین خواهد برد.

امام جمعه زاهدان افزود: منشأ، پایه و اساس وحدت همین دوستی، محبت، رحمت و مودت است که اگر این فضا در جامعه وجود داشته باشد وحدت حکم فرما خواهد بود.

آیت الله محامی بیان داشت: اگر خداوند متعال پیامبران الهی و قرآن را فرستاده و حضرت محمد (ص) را رحمت للعالمین نامیده از سر رحمت اوست و اگر پیامبر در طول عمر خود تلاش و زحمات زیادی را تحمل کرد برای هدایت و ارتقا سطح علم و فرهنگ مردم، رشد جامعه اسلامی، رشد اخلاق و معنویت و کم کردن آسیب ها و مشکلات مردم بود.

وی ضمن اشاره به تعبیر امیرالمومنین (ع) در نهج البلاغه از پیامبر گرامی اسلام ادامه داد: امام علی (ع) پیامبر اکرم (ص) را پزشکی به پزشکی دوره گرد تشبیه نمود که در جامعه در حال گردش است و از همه ابزار برای مرهم گذاشتن بر روی زخم های مردم استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت اسلامی در گرو یکی شدن دل ها است

وحدت اسلامی در گرو یکی شدن دل ها است