مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-19سياسي

گروه جهادی حیدریون پشتیبان تولید و توسعه روستاها


مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت : گروه جهادی حیدریون با نگاه جهادی تلاش می کنند تا در عرصه تولید، عمران و آبادنی روستاها پشتیبانی های لازم را انجام دهند.

- خبرنگار مهر ، حجت الاسلام اکبر اکبری ظهر سه شنبه در نشست گروه جهادی حیدریون در اردبیل اظهار کرد: هفته وحدت نقطه قوت در فعالیت مستمر و همه جانبه این گروه های جهادی در همه مناطق استان است تا در سایه همدلی و همگرایی در تحقق ابعاد توسعه ای بتوانیم به اهداف تعریف شده دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: با تاکید رییس جمهور و مأموریت محوله به جهاد کشاورزی قرار است جهاد سازندگی احیا شده و بیش از گذشته روستاها و مناطق محروم مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اردبیل سابقه هشت سال دفاع مقدس را در احیای این مجموعه و جذب مشارکت ها و کمک های مردمی در تحقق اهداف توسعه ای یادآور شد و گفت: در قالب جهاد سازندگی باید روستاها و کانون های تولید در این مناطق مورد توجه قرار گیرد تا بیش از هر زمان دیگر بتوانیم کشور را از وابستگی به برخی از تولیدات و تأمین نیازمندی ها بی نیاز کنیم.

اکبری افزود: ما پشتوانه معنوی، ارزشی و جلوتر از آن پیش آهنگی مسئولان و مدیران دلسوز و رهبری های مقتدرانه مقام معظم رهبری را در تحقق اهداف جهادی و اقتصاد مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه جهادی حیدریون پشتیبان تولید و توسعه روستاها

گروه جهادی حیدریون پشتیبان تولید و توسعه روستاها