مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 09:352021-10-19سياسي

انتقاد نجابت از عدم پاسخگویی مدیرعامل بنیاد برکت


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای مخبر به عنوان رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) باید به مسئولیت و وظایف خود با جدیت عمل کند.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای مخبر به عنوان رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) باید به مسئولیت و وظایف خود با جدیت عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله نجابت در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر بنده به جناب مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) باز می گردد درست است که ایشان در دولت مسئولیت دارد اما در عین حال رییس ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) بوده و باید به وظایف خود رسیدگی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: ضمن تشکر از اقدامات این نهاد در تولید واکسن برکت متاسفانه از 11 شهریورماه که مدیرعامل بنیاد برکت معرفی شدند بنده در راستای پیگیری مطالبات مردم در تلاش هستم که با ایشان ارتباط برقرار کنم، اما تنها حدود یک ماه پیش با یک پیامک جواب بنده را دادند و دیگر پاسخگوی تلفن ها نیستند منابعی که در اختیار این نهاد قرار دارد متعلق به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نجابت از عدم پاسخگویی مدیرعامل بنیاد برکت

انتقاد نجابت از عدم پاسخگویی مدیرعامل بنیاد برکت