مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-19سياسي

وحدت اسلامی، یک باور و اعتقادی است


مدیر حوزه علمیه هدایتی اهل سنت کلاته ابریشم راز و جرگلان گفت: وحدت اسلامی، نه یک رؤیا و خیال بلکه باور و اعتقادی راسخ ریشه گرفته از آموزه ها و نصوص قرآنی و روایی است و علماء و اندیشمندان اسلامی باید این درس شیرین و لذت بخش الهی را بیاموزند و به آن عمل کنند.

- خالمحمد آخوند سرافراز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: به ابتکار امام خمینی(ره) و برای تقویت پایه های وحدت و انسجام امت اسلامی از دوازدهم لغایت هفدهم ربیع الاول به نام این تفاوتها، همه آنها با همدیگر همکاری دارند و به هنگام بروز خطر همگی متحد و با انسجام کامل با خطر مقابله می کنند.

مدیر حوزه علمیه هدایتی اهل سنت کلاته ابریشم راز و جرگلان گفت: وحدت اسلامی حول محور دین و مشترکات اسلام، عامل مؤثر در پیشرفت مادی معنوی مسلمانان است.

علماء و اندیشمندان اسلامی با همفکری و آگاهی خود تلاش عمیق در جهت وحدت اسلامی در بین مسلمانان انجام دهند و موارد اختلاف را تا آنجا که ممکن است از بین ببرند و زمینه های وحدت اسلامی را در جهت ایجاد دوستی و هماهنگی و نزدیک کردن قلوب یکدیگر در همه سطوح ایجاد نمایند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم، بطور آشکار اعتصام به حبل الله، به عنوان پایه و اساس وحدت و انسجام اسلامی محسوب شده است که در شکل ها و قالب های مختلفی ظاهر می شود افزود: بزرگت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت اسلامی، یک باور و اعتقادی است

وحدت اسلامی، یک باور و اعتقادی است