مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 04:402021-10-19ورزشي

فعالیت 382 خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان


مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 382 خانه ورزش روستایی مجهز در استان فعالیت دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 382 خانه ورزش روستایی مجهز در استان فعالیت دارد.

ادهم کردزابلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر بحث ورزش استان توسعه قابل توجهی داشته و سیستان و بلوچستان ورزشکاران زیادی را در عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: یکی از مواردی که در اداره کل ورزش استان توجه بسیار به آن شده بحث توسعه ورزش قهرمانی و همگانی بوده است.

وی همچنین به برنامه های هفته تربیت بدنی در استان نیز اشاره کرد و افزود: 300 ویژه برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهر تا دوم آبان در سراسر این استان اجرا می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان، غبارروبی و عطر افشانی گلزارشهدا، تجلیل از ورزشکاران مدال آور، برگزاری رقابت های ورزشی، همایش های مختلف و افتتاح طرح های ورزشی را از مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش 12 خانه و زمین چمن مصنوعی در استان افتتاح می شود اظهار کرد: با بهره برداری از این تعداد زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 382 خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان

فعالیت 382 خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان