مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-18بين الملل

اکونومیست: این ایران است که آمریکا را تحت فشار حداکثری قرار داده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه اکونومیست در تحلیلی ضمن اعتراف به اینکه سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است خاطرنشان کرده است: - یک نشریه آمریکایی ضمن اذعان به اینکه سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است می نویسد: اکنون این جمهوری اسلامی ایران است که در حال اعمال همین سیاست علیه واشنگتن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه اکونومیست در تحلیلی ضمن اعتراف به اینکه سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است خاطرنشان کرده است: دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن ، علی رغم وعده هایش برای بازگشت به برجام در حال اجرای همین سیاست است.

نشریه آمریکایی در این مقاله ضمن اشاره به اظهارات دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا که برجام را بدترین توافق تاریخ توصیف کرده بود یادآوری کرده است تحریم هایی که او بعد از خروج از توافق هسته ای علیه ایران به کار گرفت قرار بود جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار حداکثری قرار دهد.

اکونومیست می نویسد: بروز بحران [میان ایران و آمریکا] از همان روزی که ترامپ برجام را بدترین توافق تاریخ خواند و از آن خارج شد قابل پیش بینی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکونومیست: این ایران است که آمریکا را تحت فشار حداکثری قرار داده

اکونومیست: این ایران است که آمریکا را تحت فشار حداکثری قرار داده