مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-18سياسي

«راهکارهای مردمی حمایت از ملت افغانستان» در قم بررسی شد


جمعی از فعالان رسانه ای افغانستانی در نشستی به میزبانی حوزه هنری قم در مورد راهکارهای مردمی حمایت از ملت افغانستان گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست بررسی راهکارهای مردمی حمایت از ملت افغانستان روز گذشته با حضور جمعی از فعالان رسانه ای و به همت افغانستان تصریح کرد: در موضوع افغانستان قبل از اینکه راهکارهای مردمی بررسی شود باید اول از روش های ضد مردمی جلوگیری شود.

صالحی در ادامه اظهارات خود، ارتباط ملت های ایران و افغانستان را ویژه دانست و در این مورد گفت: ارتباط ایران و افغانستان از جنس نرم، لطیف و فرهنگی است با این حال این نوع نگاه، آنطور که باید فهم نشده و اولویت تعامل ایران با افغانستان، موضوع فرهنگ نبوده است.

فعال فرهنگی افغانستانی افزود: متاسفانه در این بین نوعی فرصت سوزی رخ داده که تبعات آن باعث شده است یک روند ضد فرهنگی در روابط ایران و افغانستان به وجود آید که حتی مانع از فعالیت های گروه های مردمی نیز شده است.

 *نمی شود وحدتی را تعریف کرد که یک لبه آن تفرقه آمیز باشد در ادامه این نشست، سید سرباز روح الله رضوی، فعال رسانه و مستندساز عرصه بین الملل گفت: تمایل برخی گروه ها به سمت طالبان بر اساس دو خاستگاه منافع ملی و اسلام گرایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راهکارهای مردمی حمایت از ملت افغانستان» در قم بررسی شد

«راهکارهای مردمی حمایت از ملت افغانستان» در قم بررسی شد