مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-18سياسي

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فیلیمو نیاز به حمایت بیشتر دارد


​اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: موفقیت فیلیمو تا به الان خوب بوده و باید از آن حمایت شود و برای آن تبلیغ کرد،چراکه از ظرفیت های بومی استفاده می شود.

- جی پلاس؛ اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی جماران درخصوص نظرسنجی ایسپا مبنی بر کاهش 61 درصدی تماشای ماهواره بعد از عضویت در فیلیمو و اینکه مخاطبان فیلیمو اعلام کرده اند که اصلا نیازی به استفاده از ماهواره ندارند، گفت: بنده شاهد جذب مخاطبان بسیاری در استفاده از این پلتفرم بوده ام و فرزندان و خانواده ام نیز بسیاری از سریال های فیلیمو را دنبال و تماشا می کنند و هر هفته منتظر قسمت بعدی سریال های آن هستند.

این نماینده مردم در خانه ملت افزود: بنده نیز با توجه به مشغله فکری و کاری نیز بعد از دیدن اشتیاق خانواده ام به فیلم های این پلتفرم، راغب شدم که برخی سریال ها را دنبال کنم.

ایجاد همچین پلتفرم هایی برای کشورمان خوب و مناسب بوده است و با توجه به اینکه شاید صدا و سیما نتواند برخی از سریال ها را پخش کند، سینمای بخش خانگی با حفظ چارچوب های مشخص سریال تولید می کند، اما متاسفانه برخی ها آن را مورد هجمه قرار می دهند که یکسری سخت گیری ها نسبت به آن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فیلیمو نیاز به حمایت بیشتر دارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فیلیمو نیاز به حمایت بیشتر دارد