مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-18سياسي

تصمیمات فوری برای آبرسانی به بستک/ جلسه ویژه با حضور رییس کمیسیون عمران


در نشست ویژه ای با موضوع اتخاذ تصمیمات و اقدامات فوری برای آبرسانی به بستک، مقرر شد تا پروژه خط انتقال از چارک به بستک تا پایان امسال به جناح رسانده شود و فاز 1 این پروژه تا خرداد 1401 وارد مدار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه تصمیم گیری و ساماندهی نهایی مجلس شورای اسلامی به بستک و بازدید اعضای کمیسیون از روند انتقال خط و مخازن و ایستگاه های پمپاژ پروژه آبرسانی از آبشیرین کن در بندر چارک به بستک صورت گرفت.

  احمد جباری در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت فوق بحرانی آب بستک و جوابگو نبودن چاه های فعلی برای تأمین پایدار آب مردم، گزارش کاملی از وضعیت آبی غرب استان نیز ارائه کرد.

  بدنبال این اظهارات و پیگیری ها، جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور نیز آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه و اعتبارات و تخصیص های صورت گرفته را تشریح کرد و در صورتجلسه ای مقرر شد تا خط انتقال پروژه آبرسانی از چارک به جناح و بستک تا انتهای سال به شهر جناح رسانده شود.

همچنین مقرر شد فاز 1 پروژه آبرسانی از آبشیرین کن چارک به جناح و بستک تا پایان خردادماه 1401 به ظرفیت 4هزار متر مکعب به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمات فوری برای آبرسانی به بستک/ جلسه ویژه با حضور رییس کمیسیون عمران

تصمیمات فوری برای آبرسانی به بستک/ جلسه ویژه با حضور رییس کمیسیون عمران