مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-18اقتصادي

دستگیری اخلال گران بازار نهاده های طیور در سبزوار


مدیر عامل شرکت تعاونی مرغ بیهق به اتهام اخلال در نظام اقتصادی و سوء استفاده و فروش غیر مجاز نهاده مرغی در بازار آزاد دستگیر شد.

- میر علم سیدی در گفت وگو باخبرنگار فارس در سبزوار بیان کرد: سهمیه ای که متعلق به مرغداران  بوده تا این میزان سهمیه  یارانه ای را صرف پرورش مرغ کرده و مانع شکل گیری بحران و تشکیل صف های خرید مرغ شوند، توسط  برخی اخلالگران در بازار آزاد به فروش می رسیده است، در همین راستا مدیر عامل شرکت تعاونی مرغ بیهق به اتهام  اخلال در نظام اقتصادی و سوء استفاده و فروش غیر مجاز نهاده مرغی در بازار آزاد دستگیر شد.

طبق گفته رییس دادگستری سبزوار این متهم با یک کار تیمی، نهاده های دامی که با ارز دولتی تهیه و سهمیه مرغداران بوده در بازار آزاد به فروش می رسانده است، در حال حاضر این فرد با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

وی در خصوص نحوه ارتکاب جرم این متهم تشریح کرد: این شرکت تعاونی سهمیه متعلق با ارز دولتی اختصاصی به  مرغداران را  به جای تحویل به تولیدکنندگان، پس از تقسیم بین گروه 10 تا 15 نفره خود در بازار آزاد  به فروش می رساندند و از طریق این فروش این افراد سودهای کلانی به جیب می زدند.

سیدی با اشاره به اینکه هنوز تحقیقات مقدماتی در این خصوص  تکمیل نشده است، افزود: تاکنون انحرافات رخ داده  به استناد  پرونده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اخلال گران بازار نهاده های طیور در سبزوار

دستگیری اخلال گران بازار نهاده های طیور در سبزوار