مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-18سياسي

ماجرای تلخ بیکاری کارگران سایت صفیره اهواز/ شهردار در دسترس نیست


یک سال و نیم است که کارگران سایت صفیره ازطریق مسئوولان استانی و حتی نمانیدگان مجلس پیگر مطالبات خود شده اند اما همچنان یک سال خانه نشین شده و نُه ماه بیمه آ ن ها پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، چندین ماه است که کارگران سایت پسماند صفیره اهواز  از مسئوولان مختلف استان و حتی کشور  پیگیر مطالبات عقب افتاده خود شدند و بارها دست به تجمع زدند اما تاکنون نتیجه ای حاصل نشده است.

حمیده یکی از کارگران سایت به خبرنگار فارس می گوید: اغلب زنان مشغول در اینجا سرپرست خانوار هستند از نقاط مختلف شهر اهواز  خود را به این سایت می رساندند تا با تفکیک زباله های شهر، تمام سختی های این کار را که سلامتی آن ها را تهدید می کند به جان بخرند تا برای مستاصل شده اند.

  صفورا یکی دیگر از کارگران سایت صفیره آن را مناقصه کرده اند و تا کنون کسی برنده مناقصه نشده است.

او قضیه اتش سوزی هم مشکوک می داند و در ادامه با تلخی میگوید ما آدم های بی سودای هستیم اما خیلی خوب می دانیم مناقصه فقط سه بار انجام می شود در حالی که هر بار درباره راه اندازی سایت با مسؤولان مربوط صحبت کردیم، پاسخ دادند: مناقصه بار دیگر انجام می شود.

پیمانکار بیمه 9 ماه، ما را پرداخت نکرد سمیه یکی دیگر از زنان مشغول در سایت صفیره به خبرنگار فارس می گوید پیمانکاران سالانه و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تلخ بیکاری کارگران سایت صفیره اهواز/ شهردار در دسترس نیست

ماجرای تلخ بیکاری کارگران سایت صفیره اهواز/ شهردار در دسترس نیست