مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-18اقتصادي

ببند و باز کن رستوران ها هزار همدانی را بیکار کرد


رییس اتحادیه چلوکبابی و رستوران های استان همدان گفت: ببند و بازکن های رستوران ها، کاهش گردشگران به دلیل شرایط کرونا و محدودیت های کرونایی، تورم افسار گسیخته مواد غذایی و کاهش قدرت خرید مردم موجب تضرر و عدم جذب مشتری رستوران داران این استان به دلیل شرایط کرونا شده است.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه چلوکبابی و رستوران های استان همدان گفت: ببند و بازکن های رستوران ها، کاهش گردشگران به دلیل شرایط کرونا و محدودیت های کرونایی، تورم افسار گسیخته مواد غذایی و کاهش قدرت خرید مردم موجب تضرر و عدم جذب مشتری رستوران داران این استان به دلیل شرایط کرونا شده است.

ناصر قره باغی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد:در حال حاضر ابطال پروانه کسب چلوکبابی در استان همدان بیشتر از صدور پروانه کسب بوده و از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 59 پروانه کسب چلوکبابی و رستوران در استان ابطال شده است.

وی تعداد اعضای اتحادیه چلوکبابی و رستوران های استان همدان را 580 نفر برشمرد و افزود: از 580 واحد رستوران و چلوکبابی و تالار استان همدان 240واحد مربوط به تهیه غذا ،120 واحد رستوران، 33 واحد تالار بوده و هم اکنون تعداد اعضا به کمتر از 500 نفر عضو رسیده است.

قره باغی با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونا صددرصد تالارها و 50درصد رستوران ها دچار آسیب و تضرر شده اند، خاطر نشان کرد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ببند و باز کن رستوران ها هزار همدانی را بیکار کرد

ببند و باز کن رستوران ها هزار همدانی را بیکار کرد