مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-17سياسي

بررسی برنامه های شرکت ملی گاز برای تامین سوخت زمستانه کشور در کمیسیون انرژی


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های شرکت ملی گاز ایران و تأمین سوخت زمستانی کشور با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی برنامه های شرکت ملی گاز ایران و تأمین سوخت زمستانی کشور با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به منظور بررسی برنامه های آتی شرکت ملی گاز ایران و تأمین سوخت زمستانی کشور، حضور یافتند.

تامین گاز خانگی و صنعتی به عنوان مسئله بسیار مهم برای نمایندگان محور اصلی این جلسه بود به همین منظور پیرامون میزان تولید و مصرف بحث و بررسی صورت گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین نمایندگان در این نشست مطرح کردند که آیا ممکن است مانند سال گذشته با ناترازی گاز و محدود کردن سوخت تحویلی به نیروگاه ها و به دنبال آن خاموشی برق رو به رو شویم؟ که مدیر عامل شرکت ملی گاز و دیگر مسئولان همراه برنامه های خود را برای جلوگیری از قطعی گاز مطرح کردند که ازجمله آن تلاش برای مذاکره با ترکمنستان و احیاء قرارداد قبلی است تا با واردات گاز از ترکمنستان گاز شرق و شمال شرق کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی برنامه های شرکت ملی گاز برای تامین سوخت زمستانه کشور در کمیسیون انرژی

بررسی برنامه های شرکت ملی گاز برای تامین سوخت زمستانه کشور در کمیسیون انرژی