مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:302021-10-17سياسي

نخستین وبینار سراسری ستاد صیانت از عفاف و حجاب برگزار شد


نخستین وبینار سراسری ستاد صیانت از عفاف و حجاب با حضور نماینده ولی فقیه و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در وبینار سراسری ستاد صیانت از عفاف و حجاب، ضمن ارائه رهنمودهایی در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در سوره مبارکه مومنون از ویژگی های انسان های مؤمنی یاد شده است که به دلیل اینکه حافظ کرامت های انسانی هستند از عذاب الهی امن و امان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شکری خاطرنشان کرد: انسان هایی که حدود الهی را کنار گذاشته اند از کرامت انسانی برخوردار نیستند و مشکلاتی را در جامعه ایجاد می کنند، درحالی که نگاه انسان ها باید همراه با کرامت باشد و حدود الهی در جامعه رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اهمیت نقش عفت در جامعه گفت: خداوند فرموده است که با اطاعت از او و رعایت احکام الهی پاک و مطهر در جامعه زندگی کنید و حافظ کرامت های انسانی باشید.

سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس ستاد عفاف و حجاب نیز در این مراسم به تبیین برنامه های ستاد صیانت از عفاف و حجاب بر اساس شاخص های ارزیابی موارد 427 و 820 مصوب شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین وبینار سراسری ستاد صیانت از عفاف و حجاب برگزار شد

نخستین وبینار سراسری ستاد صیانت از عفاف و حجاب برگزار شد