مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:402021-10-17سياسي

تسریع ارائه خدمت به واقفین/ راه اندازی نظام هوشمند موقوفات


رییس سازمان ثبت اسناد با اشاره به مزایای نظام هویت هوشمند موقوفات کشور، گفت: راه اندازی این سامانه موجب تسریع در ارائه خدمت به واقفین، شفافیت در موقوفات می شود.

- ، مراسم رونمایی از نظام هویت هوشمند موقوفات کشور با حضور دکتر خداییان معاون و سخنگوی قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و حجت الاسلام والمسلمین خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با گرامیداشت دهه وقف، این دهه را به مدیران سازمان اوقاف و تلاشگران این حوزه تبریک گفت.

وی به نقش مؤثر نظام هویت هوشمند در شفافیت در موقوفات، تسریع در امور، ارتقای کیفیت ارائه خدمات و نظارت الکترونیکی اشاره کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تصریح کرد: با هر وقفی که صورت می گیرد یک شخصیت حقوقی جدید ایجاد می شود که نیاز به یک شناسنامه دارد.

بر این اساس یک شناسه ملی اختصاص داده می شود که احراز هویت از طریق این شناسه یکتا صورت می گیرد و تمام فعالیت های شخص حقوقی از طریق شناسه ملی قابل رصد و پیگیری است.

معاون رییس قوه قضاییه بیان داشت: تاکنون اختصاص شناسه ملی به شخص حقوقی به صورت دستی صورت می گرفت که با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه به خصوص در دوره آقای خاموشی، نظام هویت هوشمند ایجاد شد و از این پس به محض اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع ارائه خدمت به واقفین/ راه اندازی نظام هوشمند موقوفات

تسریع ارائه خدمت به واقفین/ راه اندازی نظام هوشمند موقوفات