مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-17اقتصادي

شرق: صنعت نفت در دولت جدید جان می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان صنعت نفت جان می گیرد ، نوشت: رکود و توقف سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت نفت به خصوص بخش های بالادستی، - یک روزنامه اصلاح طلب می گوید با مدیریت جدید در وزارت نفت، صنعت نفت جان می گیرد و سرمایه گذاری افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان صنعت نفت جان می گیرد ، نوشت: رکود و توقف سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت نفت به خصوص بخش های بالادستی، در حال حاضر مهم ترین و بزرگ ترین چالش این صنعت به شمار می آید که زمینه ظهور و بروز دیگر چالش ها نظیر کمبود سوخت در فصول مختلف را ایجاد کرده است.

تحریم های اقتصادی اگرچه در نگاه نخست، زمینه حذف بشکه های نفت ایران از بازار های جهانی و کوتاه شدن دست اقتصاد ایران از دلار های نفتی را موجب شد، اما واقعیت این است که صنعت نفت در یک دهه گذشته، آسیب ها و صدمات به مراتب بزرگ تر و نگران کننده تری متحمل شده که اثرات و نشانه های آن به تدریج در میزان تولید و عرضه نفت و گاز خود مشخص می شود و تا سال ها هزینه آن باید پرداخت شود.

در طول یک دهه گذشته و بر مبنای برنامه ریزی های توسعه ای و راهبردی، باید نزدیک به 200 میلیارد دلار در صنعت نفت سرمایه گذاری می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق: صنعت نفت در دولت جدید جان می گیرد

شرق: صنعت نفت در دولت جدید جان می گیرد