مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-17سياسي

لزوم هم افزایی بسیج و دستگاه های دولتی برای تسریع کمک رسانی در مناطق زلزله زده


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) از تشکیل قرارگاهی منسجم برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از زلزله اخیر شهرستان کوهرنگ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سردار علی محمد اکبری صبح امروز درجلسه کارگروه ستاد بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ در استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طبق بررسی های ما در حال حاضر نیاز مردم زلزله زده کوهرنگ با توجه به تخصیص دیرهنگام اعتبارات حوادث، حضور نیروهای مردمی و جهادی برای کمک به آسیب دیدگان در قالب یک قرارگاه منسجم است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ادامه داد: با توجه به ورود به فصل سرما و بروز مشکل جدی برای خانواده های روستایی که منازلشان آسیب دیده نیاز است به سرعت برای اسکان آن ها در خانه هایی امن و تعمیر منازل آسیب دیده آن ها تصمیم گیری فوری گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت بسیج و نیروهای جهادی ظرفیت اثرگذاری در رفع مشکلات مردمی در بحران هاست که اگر با مجموعه های دولتی هم افزا شود قطعا با سرعت بیشتری بحران های ناشی از بلایای طبیعی را پشت سر خواهیم گذاشت.

اکبری تصریح کرد: با حضور رییس سازمان بسیج کشور تفاهم نامه سه جانبه ای بین بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و بانک ها منعقد شد که مبلغی تسهیلات بلاعوض و همچنین تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی خانه های آسیب دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی بسیج و دستگاه های دولتی برای تسریع کمک رسانی در مناطق زلزله زده

لزوم هم افزایی بسیج و دستگاه های دولتی برای تسریع کمک رسانی در مناطق زلزله زده