مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-17حوادث

تردد «بمب های متحرک» در شهر رفسنجان/احداث کمربندی شرقی همچنان روی کاغذ!


عبور و مرور تانکرهای حمل سوخت در سطح رفسنجان به قدری خطرساز است که یک جرقه می تواند مانند یک بمب عمل کند و خسارات جانی و مالی زیادی را به وجود آورد.

- خبرگزاری فارس_کرمان/زهرا بمی: شرکت خطوط لوله نفت و مخابرات منطقه جنوب شرق کشور مستقر در رفسنجان استان های یزد، کرمان و هرمزگان را زیر پوشش دارد و سوخت مورد نیاز استان های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی نیز از طریق تانکر حمل سوخت از این شرکت تأمین می شود.

اما تانکرهایی که باید به سمت خراسان حرکت کنند، مجبورند از سطح شهر رفسنجان عبور کنند، مناطق مسکونی، بیمارستان و مراکز خدماتی زیادی در مسیر تردد ده ها کامیون و تریلر حمل سوخت که روزانه از آنجا تردد دارند، قرار دارد، که علاوه بر بار ترافیکی، یک خطر بزرگ هم به شمار می روند چون اگر جرقه ای به آنها بخورد انفجاری رخ خواهد داد که خطرات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

از هر سه، تا چهار خودرو عبوری یک خودرو سنگین و ازهمین تانکرهای حمل سوخت است! علاوه بر تانکرهای حمل سوخت خودروهای سنگین دیگری که مواد دیگر را حمل می کنند هم از این مسیرها برای رسیدن به استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی و سایر شهرهای مسیر، تردد دارند.

سال هاست که صحبت از ایجاد کمربندی شرقی می شود؛ اما تنها در حد حرف بوده و چه دلایلی وجود داشته که کار عملیاتی نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد «بمب های متحرک» در شهر رفسنجان/احداث کمربندی شرقی همچنان روی کاغذ!

تردد «بمب های متحرک» در شهر رفسنجان/احداث کمربندی شرقی همچنان روی کاغذ!