مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-17بين الملل

حمله سندرز به سیستم فاسد سیاسی آمریکا


سناتور برنی سندرز با انتقاد از سودجویی شرکت های داروسازی بزرگ آمریکا گفت، آنها به منظور حفظ این سیستم قیمت گذاری فاسد و طمع کار، صدها میلیون دلار برای مبارزه با قوانین هزینه کرده و لابی گرهایی از جمله رهبران سابق جمهوری خواه و دموکرات را برای نمایندگی .

- سناتور برنی سندرز با انتقاد از سودجویی شرکت های داروسازی بزرگ آمریکا گفت، آنها به منظور حفظ این سیستم قیمت گذاری فاسد و طمع کار، صدها میلیون دلار برای مبارزه با قوانین هزینه کرده و لابی گرهایی از جمله رهبران سابق جمهوری خواه و دموکرات را برای نمایندگی منافع خود استخدام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سناتور برنی سندرز، از سیاستمداران سرشناس آمریکا در مطلبی برای چارلزتو گزت-میل نوشت: امروزه در آمریکا افراد بسیار ثروتمند، ثروتمندتر می شوند، در حالی که میلیون ها خانواده کارگر در تلاش هستند تا غذا به سر میز آورند یا قبوض خود را بپردازند.

ما اکنون در وضعیت پوچی به سر می بریم که در آن دو میلیاردر ثروت بیشتری نسبت به 40 درصد پایینی آمریکایی ها دارند؛ یک درصد، ثروت بیشتری نسبت به 92 درصد پایینی دارد و فاصله بین فقیر و غنی بیشتر از هر زمان دیگری در 100 سال گذشته است.

وی در ادامه آورده است: لایحه 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله سندرز به سیستم فاسد سیاسی آمریکا

حمله سندرز به سیستم فاسد سیاسی آمریکا