مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-17پزشكي

ورود 15 هزار دز واکسن آنفلوآنزا به همدان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از ورود 15 هزار دز واکسن آنفلوآنزا به همدان خبر داد و گفت: این واکسن ها برای افراد پرخطر تزریق می شود و نیازی به تزریق همه افراد نیست.

- محمد خزایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ورود 15 هزار دز واکسن آنفلوانزا به استان اظهار کرد: از آنجا که تزریق این واکسن برای همه افراد نیاز نیست، برای افراد پرخطر نظیر زنان باردار، شاغلان دانشگاه علوم پزشکی، سالخوردگان و کسانی که دارای سیستم ایمنی ضعیفی دارند، تزریق می شود.

وی با اشاره به اینکه هر سال قریب به 100 هزار دز واکسن و افزایش حساسیت مردم نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، جمعیت زیادی از مردم  نیازمند دریافت واکسن ویروس آنفلوآنزا نخواهند بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در پاسخ به اینکه آیا تزریق دو واکسن آنفلوآنزا و کرونا برای افراد خطری نخواهد داشت؟ افزود: خیر؛ افراد بعد از مدتی مثلا یک هفته تا 10 روز با دریافت واکسن کرونا، می توانند واکسن آنفلوآنزا نیز تزریق کنند.

وی یادآور شد: اجباری به تزریق واکسن آنفلوآنزا برای گروه های مورد نظر نیست و در واقع این واکسن ها برای آنها در نظر گرفته شده که ایمنی بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 15 هزار دز واکسن آنفلوآنزا به همدان

ورود 15 هزار دز واکسن آنفلوآنزا به همدان