مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-17سياسي

قم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی رتبه نخست کشور را دارد


استاندار قم از رتبه اول قم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین رتبه سوم این استان در تامین زیرساخت های واکسیناسیون عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست شب گذشته در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با تقدیر از همراهی و همدلی مراجع معظم تقلید و علما با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با بهداشت و درمان استان برای اعلام این موضوع و تلاش برای تدوین شیوه نامه های بهداشتی سبب شد تا این شیوه نامه ها در دیگر استان های کشور نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم با تشکر از تلاش ها و کوشش های کادر بهداشت و درمان استان برای گسترش واکسیناسیون عمومی در قم خاطرنشان کرد: پیش بینی اولیه دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان این بود که توسعه واکسیناسیون در قم با توجه به وجود قرائت های مختلف از این موضوع، کاری بسیار سختی باشد، اما سیره مراجع معظم تقلید در این زمینه و البته روشنگری های متخصصان سبب شد تا مردم نیز نسبت به این موضوع رغبت نشان دهند.

وی افزود: پیش بیتی ما این است که جمعیتی حداقلی یعنی حداکثر هشت درصد جامعه هدف واکسیناسیون در استان، با این امر مخالف هستند که امیدواریم ارشادهای مراجع معظم تقلید و  تداوم روشنگری ها سبب شود تا این افراد هم به واکسیناسیون روی آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی رتبه نخست کشور را دارد

قم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی رتبه نخست کشور را دارد