مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-17سياسي

رسیدگی به 11 هزار پرونده در گلستان بدون مصرف کاغذ


11 هزار پرونده امسال بدون استفاده از قلم و کاغذ در دادگاه های استان رسیدگی شد.

- ایسنا/گلستان رییس کل دادگستری گلستان گفت: 11 هزار پرونده امسال بدون استفاده از قلم و کاغذ در دادگاه های استان رسیدگی شد.

حیدر آسیابی با اعلام این خبر گفت: پرونده کاغذی در طرح رسیدگی الکترونیک وجود ندارد و همه فرآیندهای قضایی از زمان تشکیل، طول رسیدگی تا زمان صدور رأی و بایگانی، سیستمی انجام می شود.

وی افزود: در سه ماهی که از آغاز اجرای این طرح می گذرد 11 هزار و 500 پرونده، الکترونیک رسیدگی و برای تعدادی هم رأی صادر شده است.

رییس کل دادگستری گلستان تصریح کرد: طرفین پرونده هم می توانند با استفاده از نام کاربری و رمزی که شعب به آنان می دهد، مراحل رسیدگی به پرونده خود را اینترنتی دنبال کنند.

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: با گسترش زیرساخت ها برای شتاب بخشی به الکترونیک کردن فرآیندهای قضایی، امسال سه هزار دادگاه هم آنلاین برگزار شد و طرفین پرونده در صورت تمایل می توانند تصویری در جلسه رسیدگی، شرکت کنند.

وی گفت: امسال 85 درصد اوراق قضایی به جای ارسال به محل کار و زندگی افراد، اینترنتی و از طریق گوشی در اختیار افراد قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، آسیابی بیان کرد: صرفه جویی در وقت و هزینه مردم، جلوگیری از رفت وآمدهای غیرضروری و رسیدگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 11 هزار پرونده در گلستان بدون مصرف کاغذ

رسیدگی به 11 هزار پرونده در گلستان بدون مصرف کاغذ